Általános tájékoztató

Az alábbiakban egy általános tájékoztatót olvashat arra az esetre, ha készülékét szervizeltetni szeretné. A szervizbeadás előtt fontos, hogy megfelelően tájékozódjon a javítási folyamatról, annak esetleges költségeiről és időtartamáról.

A SZERVIZELÉS ÁLLAPOTÁRÓL A "szerviz@firstphone. hu" címen érdeklődhet.

Fontos, hogy a készülékét kizárólag gyári állapotra való visszaállítást követően tudjuk átvenni Öntől. Személyes adatok mentésében kollégáink a hatályos GDPR szabályok értelmében nem tudnak segíteni. A szerviz abban az esetben fogadja el a garanciális javításra leadott igényét, amennyiben a termék eljut a szervizhez a garanciajegyen feltüntetett időpont előtt. A leadástól számítva a Xiaomi és Ulefone készülékek esetében 4-5 munkanap alatt megy végbe ez a folyamat.

Az általunk működtetett márkaszervizekben alkatrész vásárlására nincs lehetőség, a készülék alkotóelemiet kizárólag beépítéssel együtt értékesítjük.

A készülékek bevizsgálási díja egységesen 4000 Forint költséget jelent, amelynek során a szerviz egy vizsgálatnak veti alá mobiltelefonját és feltárja a működést korlátozó hiba okát. A szerviz kiad egy árajánlatot. Az ajánlat elfogadása esetén a bevizsgálási díjat elengedjük. Amennyiben a kiadott ár Önnek nem megfelelő, abban az esetben kérheti, hogy készülékét a szerviz javítatlanul visszajuttassa a leadás helyére. Ebben az esetben azonban a 4000 Forintos bevizsgálási díj Önt terheli.

Huawei és Samsung termék javításakor a kijelölt szervizpontban van lehetősége cserekészülék igénylésére. Ezt az igényét abban az esetben tudjuk teljesíteni, ha az adott szerviz rendelkezik erre a célra fenntartott készülékkel. Sok esetben előfordul, hogy az összes cserekészülékünk kiadásra került más Ügyfeleink számára.

Ha készüléke nem javítható a saját szervizünkben, melynek eredményeképp a termék szervizelése a Telemax szervizhálózat bevonásával történik, abban az esetben a várható szervizelési időtartam 2-4 hét. Az általunk működtetett, valamint partnerszervizeink egyaránt hétköznapokon működnek, így hétvégi javításra sajnos nincs lehetőség.

Készülékét nem áll módunkban átvenni Öntől, ha a garancia és a vásárlás igazolásához szükséges dokumentumok (számla vagy nyugta, ill. garanciajegy) hiányoznak.

A termékek nem tartoznak bele a garanciális javítás keretei közé abban az esetben, ha harmadik féltől származó alkalmazás nem működik megfelelően. Ilyen esetben a cserére sincs lehetőség. Ennek oka, hogy a termék működéséért a gyártó, az operációs rendszerért pedig a rendszer gyártója vállal garanciát. A harmadik féltől származó applikációk (Pl: Facebook, Viber) működésért sem a gyártó, sem az operációs rendszer kiadója nem felel.

Az általunk üzemeltetett márkaszervizekben bizonyos piacra szánt készülékeket (Pl: Ázsia) nem javítunk.

 

Apple

Iphone termékek esetében Sopronban, Kisvárdán valamint Miskolcon tudunk helyszíni javítást végezni. Abban az esetben, ha a kellő alkatrész nincs készleten, a szükséges modul beszerzési ideje 2-3 munkanap. Az Iphone készülékeihez használt alkatrészeink utángyártottak, gyári alkatrészt kizárólag az Apple Store üzleteiben lehetséges beszerezni. Az Apple által gyártott telefonok szervizelésére 3 hónap garanciát vállalunk. Az Apple termékek szervizelése során rendkívül fontos, hogy a készülék „Find my Iphone” funkciója kikapcsolt állásban legyen. Amennyiben ez a funkció be van kapcsolva, a szerviz nem kezdi meg a termék javítását.

 

Xiaomi és Ulefone

A Xiaomi és Ulefone termékek esetében a szervizelés a szokásosnál több időt vesz igénybe. Ennek oka, hogy a gyártók még nem képviseltetik magukat megfelelően Magyarországon. A két kínai gyártó készülékeire 1 éves FirstPhone garanciát tudunk biztosítani, melynek értelmében az esetleges meghibásodás esetén a terméket a vásárlás helyére kell visszajuttatni. A felvevő üzlet a budapesti központba küldi a terméket, akik továbbítják azt a javítást végző szerviz felé. A Xiaomi és Ulefone termékeit a beszállító partnerünk szervizébe küldjük vissza. A javítás időtartamára cégünknek semmilyen befolyása nincs, az átlagos szervizelési idő Xiaomi és Ulefone termékek esetében 4-6 hét. Cserekészülék biztosítására sajnos nincs lehetőségünk.

Amennyiben a termékét javításra adja le hozzánk, készülékről minden esetben eltűnnek a személyes adatok, így a leadás előtt mindenképp javasolt biztosági mentés készítése. Kollégáink az ilyen műveletben a hatályos GDPR szabályozás értelmében nem tudnak segítséget nyújtani Önnek. A készülékre felhelyezett üvegfólia, tok, stb. épségéért, meglétéért felelősséget nem vállalunk. Értékesítőink kizárólag a szükséges dolgokat veszik át Öntől.

Xiaomi mobiltelefonja nem javítható abban az esetben, ha a gyári adatokra való visszaállítás aktív MI fiók alatt történik. Ilyen esetben a készülék lezár, amely olyan hibát eredményez, mely nem javítható. Ha Xiaomi termékét gyári adatokra szeretné visszaállítani, abban az esetben az első és legfontosabb lépés a MI fiókból való kijelentkezés. A művelet végeztével azzal a fiókkal kell belépni a készülékbe, amellyel korábban is használatba vette. A fiók létrehozásakor megadott e-mail címet és jelszót minden esetben gondosan meg kell őrizni annak érdekében, hogy elkerülje az ilyen kellemetlenségeket.