GY.I.K.

1. Hogyan adhatom le a rendelésem?

Honlapunkon való regisztrációt követően, a terméket a kosárba helyezve indíthatja el rendelését. Ezt követően az átvétel helyét és a fizetés módját adhatja meg. Rendszerünkben abban az esetben jelentkezik a megrendelés, ha minden adatot megfelelő módon töltött ki. Amennyiben bármilyen hibaüzenetet jelent weboldalunk abban az esetben jelezzük, a honlapot üzemeltető kollégáknak a problémát. Telefonos rendelésfelvételre sajnálatos módon nincs lehetőség.

2. Hol érdeklődhetek rendelésem állapotáról?

Amennyiben házhozszállítást igényelt, abban az esetben kérjük forduljon bizalommal kollégáinkhoz az alábbi telefonszámon: 06212003966 (1-es mellék). Ha egy adott üzletben szeretné átvenni megrendelését, abban az esetben telefonrendszerünkben válassza ki az Ön által megjelöl üzlet mellékét, így közvetlenül az ott dolgozó értékesítő kollégák adnak Önnek tájékoztatást.

3. Hogyan fizethetem ki a megrendelt terméket?

Megrendelt készülékét fizetheti kézpénzzel vagy bankkártyával a kézbesítést végző futárnál (utánvét), valamint banki átutalásos módszerrel. Utóbbi esetben a rendelést követő visszaigazoló e-mailben feltüntetett bankszámlaszámra utalhatja el a termék vételárát. Mindezek mellett lehetőség van online kártyás fizetésre (B-Payment), melyet egy Secure Pay szolgáltatás keretei között, online intézhet.

4. Milyen visszajelzéseket kapok a rendelésemet követően?

Megrendelését követően néhány percen belül küldünk egy automatikus válaszlevelet, melyben rögzítjük rendelése részleteit. Ezt követően kollégáink folyamatosan, a regisztráció során megadott e-mail címen küldenek Önnek tájékoztatást rendelése állapotáról, esetleges készlethiányról, vagy az átvétel várható időpontjáról.

5. Hogyan és milyen formában élhetek elállási jogimmal?

Online vásárlás esetén 14 napos elállási joggal élhet, amely a termék kézbesítésétől számolandó. Amennyiben a termék megvásárlásától elállna, kérjük írásos formában, az info@firstphone.hu e-mail címen jelezze felénk. A terméket postai vagy személyes úton juttathatja vissza hozzánk, a beérkezést követően elindítjuk a vételár visszatérítését. Az elállási joggal nem élhet abban az esetben, ha HiCare, Apple ID, Samsung Care és Mi ID, stb. felhasználói fiókot hozott létre. A készüléket ebben az esetben Ön használatba vette.

6. Hogyan módosíthatom megrendelésemet?

Ha a megrendelés leadását követően szeretné módosítani megrendelését, kérjük küldjön e-mailt az info@firstphone.hu címre. A levél tárgyában legyen kedves tüntesse fel rendelési azonosítóját, melyet az automatikus válaszlevélben talál meg. A levélben kérjük írja le, hogy mit kíván módosítani megrendelésén. Kollégáink rögzítik kért változtatásait, majd válaszban megerősítik a módosítást.

7. Milyen költségekkel kell számolnom abban az esetben, ha házhozszállítást igénylek?

Cégünknél a házhozszállítás 30000 Forint feletti vásárlás esetén díjmentes. 30000 Forint alatt pedig 1500 Ft szállítási költséget számolunk fel.

8. Nincs raktáron a megrendelt termék, mikorra várhatom az érkezését?

Abban az esetben, ha megrendelt terméke épp nincs raktárkészleten, abban az esetben a leközelebb beérkező szállítmány bevételezését követően tudjuk kiszállítani megrendelését. A várható időtartam kb. 1 hét.

9. Megrendeltem egy terméket, de azóta változott az ára. Én milyen áron vásárolhatom meg?

Megrendelt termékét a rendelés leadásakor érvényes áron vásárolhatja meg.

10. Személyes átvételt jelöltem meg. Honnan tudom, hogy elérhető-e a készülék az általam megjelölt üzletben?

A kiválasztott termék adatlapján, a képernyő jobb oldalán az Elérhetőség panelen válassza az „Elérhetőség” opciót. A gombra kattintva releváns információkat talál a termék egyes üzletinkben való elérhetőségéről.

11. Készülékem leadtam szervizre. Hol érdeklődhetek az állapotáról?

A leadáskor kapott átvételi dokumentumon, a jobb felső sarokban feltüntetett telefonszámon, mellyel az átvevő üzletet tudja elérni.

12. Személyesen, az üzletben vásároltam meg egy terméket. Milyen lehetőségeim vannak abban az esetben, ha el szeretnék állni a vásárlástól.

Megvásárolt termékét a vásárlástól számított 3 napon belül, a vásárlást igazoló blokk/számla ellenében tudjuk cserélni. Pénzvisszafizetésre szintén az említett feltételek teljesülése esetén van lehetőség.

Kosár Tartalma

Kosár Tartalma:

Termék törölve. Visszaállítás
a kosár üres