Szállítási módok:

Házhoz szállítás futárszolgálattal: A kiszállítást a GLS futárszolgálat illetve a Magyar Posta végzi. 30.000Ft felett minden esetben INGYENES a kiszállítás. A csomagot a futárszolgálat a felvételtől számított 1-3 munkanapon belül szállítja ki a megadott címre, a felvételről e-mailben tájékoztatunk.

GLS Csomagpont (Jelenleg nem elérhető) HAMAROSAN

Személyes átvétel üzleteinkben: A megrendelt termékeket személyesen is átveheted 20 magyarországi, vagy 1 romániai üzletünk valamelyikében. Amennyiben a megrendeléskor az adott üzletben készleten volt a termék (telefonos visszaigazolást követően), AZONNAL átvehető. Egyéb esetekben át kell szállítanunk a terméket egy másik üzletünkből, illetve meg kell várnunk a beérkezését. Erről e-mailben értesítünk. Kérjük, ebben az esetben mindenképp várd meg az értesítésünket mielőtt elindulnál a kiválasztott üzletbe.

Couture

GLS - Csomagpont (HAMAROSAN)

Csomagpontok listáját itt találod:

Couture

Házhoz szállítás futárszolgálattal

Kövesd nyomon a rendelésed:

Couture

Személyes átvétel üzleteinkben

Üzleteink listáját itt találod:

Megtekintés
Készpénzes

Készpénzes

Készpénz

Futárnak utánvéttel, személyes átvétel esetén a boltban fizeted ki a rendelésed.

Előre utalás

Banki átutalás

Előre utalás

A megrendelésed vételárát a bankszámlánkra történő előreutalásos fizetési móddal is ki tudod egyenlíteni.

Bankkártya

Bankkártyás fizetés

Bankkártya

Lehetőséged van online vagy személyesen is bankkártyával fizetni.

SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI TÁJÉKOZTATÓ

1. Ön a megrendeléskor jogosult megjelölni a fizetés módját, amely banki átutalás, online fizetés illetve helyszíni készpénzes, vagy utánvétes vásárlás (készpénz) lehet (ez utóbbi legfeljebb bruttó 500 000 Ft értékig).

2. Házhozszállítással történő kézbesítés esetén a termék ellenértékén felül az esetleges szállítási díj is kiszámlázásra kerül. A szállítási díjak Magyarország területére a következőképpen alakulnak: 30.000Ft vagy azt meghaladó rendelési érték esetén minden esetben DÍJMENTES, 30.000Ft érték alatt GLS Futárszolgálattal banki átutalásos, vagy online bankkártyás fizetés esetén 1000Ft, utánvételes fizetés esetén, pedig 1.500Ft. Kis értékű (20.000Ft alatti) rendelések esetén lehetőség van INGYENESEN postai ajánlott küldeményként is a termékek feladására, itt viszont csak az előre utalásos, vagy az online bankkártyás fizetés az elfogadott.

3. A számlát a kiszállításkor a megrendelt termékkel egyidejűleg kézbesítjük.

4. Banki átutalás fizetési mód megjelölése esetén:

Amennyiben a termék vételára és szállítási díja átutalással előre kerül kifizetésre, csak a (esetleges szállítási díjjal növelt) vételárnak bankszámlánkon történt jóváírását követően indítjuk el a termék kiszállítását.

Kérjük, a megrendelt termékek és az esetleges szállítási díj együttes összegét, a FirstPhone Kft. OTP Banknál vezetett 11744034-24423591 számú bankszámlájára teljesítse, közleményben a rendelés számának megjelölésével!

5. Online fizetési mód megjelölése esetén: Az online fizetés a BORGUN fizetési rendszerén keresztül történik. A fizetéshez meg kell adnia bankkártyája számát és adatait, a fizetést a bank rendszere teljesíti. Ez azt jelenti, hogy a fizetés biztonságát a BORGUN garantálja.

6. Utánvétes fizetési mód megjelölése esetén:

Utánvéttel történt megrendelés esetén Ön a termék vételárát és a szállítási díjat a kézbesítéskor készpénzben fizeti meg a Szállítónak.

A Szállító mindaddig nem köteles a megrendelt terméket átadni, amíg Ön a megrendelt termék vételárát és szállítási díját ki nem fizette.

a) Amennyiben a megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből elérhető(ek) úgy a megrendelt terméket a Szállító kiszállítja az Ön által megjelölt szállítási címre. A kiszállítás időpontját és az Ön által fizetendő összeget (megrendelt termékek bruttó vételára + az esetleges szállítási költség) a rendelését visszaigazoló email tartalmazza.

b) Amennyiben a megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből nem érhető(k) el – erről Ön emailben vagy telefonon kap tájékoztatást – akkor Önnek lehetősége van megrendelését módosítani. Amennyiben nem kíván az eredeti megrendelésen módosítani, akkor a termék(ek) beérkezéséről telefonon vagy emailben értesítjük. A termék(ek) beérkezését követően – telefonon vagy emailben egyeztetett időpontban - kiszállításra kerülnek.

7. Amennyiben a Szállítási értesítőben megjelölt kiszállítási időt pontosítani vagy módosítani szeretné, úgy a Szállító ügyfélszolgálatával kell a kapcsolatot felvennie. A kiszállítás módosításához szüksége lesz a csomagszám megjelölésére, melyről ügyfélkapcsolati munkatársunktól (telefonszám: +36 (1) 9206666, email: info@firstphone.hu) tud tájékoztatást kérni.

8. A Szállító adatai:

Név: GLS futárszolgálat

Központi ügyfélszolgálat elérhetősége: Telefon: (+36 1) 802 0265, Email: info@gls-hungary.com

Ügyfélszolgálati időszak: 10.00 – 18.00 h

9. Szállítási információk:

9.1. Ingyenes szállítás: 30.000Ft-ot előre vagy meghaladó rendelések esetén.

9.2. Szállítási díjak: Szállítási költség Magyarországon belül 30.000Ft alatti rendelések esetén, előre utalásos, vagy online kártyás fizetés esetén 1000Ft, utánvételes fizetés esetén 1500Ft.

10. Az Áruházban megrendelt termékek kiszállítását kizárólag Magyarország területén vállaljuk. A termékek Magyarország határain kívül történő kiszállítása nem lehetséges, a határon túlra történő megrendelés esetén a megrendelést jogosultak vagyunk törölni, egyidejűleg Önt emailben tájékoztatjuk a megrendelés törléséről. Az ezzel kapcsolatban esetlegesen felmerülő problémákért nem vállalunk felelősséget.

11. A kiszállítást megelőzően a szállítási értesítőben, telefonon vagy emailben egyeztetjük Önnel a kiszállítás időpontját. Az Ön felelőssége gondoskodni arról, hogy az egyeztetett időszakban a csomag átvételét biztosítsa.

12. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéröl emailben vagy telefonon értesítjük Önt. Az ismételt kiszállításért a Szállító külön szállítási díjat jogosult felszámítani.

13. A kiszállítás a megrendelésben megjelölt szállítási címre történik. Ön köteles kézbesítési címként olyan címet megadni, ahol a megrendelt termék átvételét biztosítani tudja. A pontatlanul vagy hibásan megadott kézbesítési címből eredő szállítási késedelemből, vagy a kézbesítés esetleges lehetetlenüléséből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

14. A Szállító elsődlegesen a rendelésben megadott személy részére kézbesíti a megrendelt terméket. Más személy részére csak abban az esetben jogosult a terméket kézbesíteni, ha teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazással rendelkezik a csomag átvételére és a meghatalmazást a kézbesítéskor a szállító részére átadja. A szállító nem köteles a meghatalmazás valódiságát ellenőrizni.

15. Ön a csomag kézbesítésekor köteles a csomagot tételesen ellenőrizni, és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Hiánytalan kézbesítést tartalmazó átvételi elismervény esetén mennyiségi hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.

16. Amennyiben Ön megtagadja a csomag átvételét, úgy köteles a kísérőokmányban feltüntetni az átvétel megtagadásának okát. Amennyiben nem jelöli meg a kézbesítéskor az átvétel megtagadásának okát, úgy a továbbiakban semmilyen, a termékkel vagy a megrendeléssel kapcsolatos reklamációt nem jogosult érvényesíteni. Az átvétel indoklás nélküli megtagadása esetén a szállítási költségek Önt terhelik.

17. Ön a csomag kézbesítésekor köteles ellenőrizni, hogy a számlában feltüntetett tételek a valóságban megegyeznek-e a megrendelt és kiszállított termékekkel. Probléma esetén kérjük 24 órán belül keresse Ügyfélszolgálatunkat a hiba elhárítása érdekében.

Kosár
  • 0
  • 0

Kosár Tartalma:

Termék törölve. Visszaállítás
cart is empty